سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه CR رطوبت ساز را آزمایش می کند؟

در آزمایشگاه رطوبت ساز Consumer Reports ، ما مدل ها را بر اساس شش معیار ارزیابی می کنیم: خروجی رطوبت ، راحتی ، سر و صدا ، بهره وری انرژی ، دقت رطوبت هوا و خروجی آب سخت.

 

آزمایشات خروجی رطوبت ما در یک محفظه تنظیم شده روی 70 درجه فارنهایت و 30 درصد رطوبت نسبی ، یک استاندارد صنعتی برای آزمایش رطوبت سازها است. تولیدکنندگان معمولاً ادعا می کنند که رطوبت سازهای آنها برای یک اتاق یا اندازه اتاق خاص در نظر گرفته شده است ، بنابراین ما میزان رطوبت یک رطوبت ساز را اندازه گیری می کنیم و میزان رطوبت آن را در محاسبه شده محاسبه می کنیم.

 

ما همچنین اندازه گیری چگونگی استفاده از یک رطوبت ساز را اندازه گیری می کنیم ، به این معنی که تنظیم و کار آن آسان است ، و همچنین تمیز کردن آن آسان است - این مهم است زیرا شما باید روزانه مخزن را خالی کنید و مرتباً مرطوب کننده را تمیز کنید تا از رشد باکتری جلوگیری کنید. صدا را (در دسی بل) اندازه گیری می کنیم که رطوبت ساز هنگام کار با بالاترین سرعت تولید می کند. برخی از آنها بلندتر از سایرین هستند و اگر از یک دستگاه رطوبت ساز در اتاق خواب خود استفاده می کنید ، می خواهید از مدل های پر سر و صدایی که باعث اختلال در خواب شما می شوند ، دور شوید.

آزمایش کنندگان میزان انرژی هر مدل را برای انتشار یک گالن آب به هوا محاسبه می کنند. آزمون دقت humidistat میزان رسیدن هر رطوبت ساز به سطح رطوبت تعیین شده را اندازه گیری می کند.

 

در آخر ، ما هنگام استفاده از آب سخت ، رطوبت رطوبت ساز را آزمایش می کنیم. ما این آزمایش را انجام می دهیم زیرا مواد معدنی محلول در آب سخت می توانند رطوبت ساز را مسدود کرده و باعث کاهش رطوبت شوند. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی ن ارائه دهنده انواع دستگاه بخور سرد و گرم

منبع:www.tavanino.com