سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در فصل زمستان، آلودگی های بیشتر هوا را چیکار کنیم؟

دستگاه اکسیژن ساز -04

متاسفانه با شروع سرما آبودگی ها ناگهان افزایش چشم گیری پیدا میکنند.که لاجرم افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند و یا مشکلات قلبی دارند بیشترین صدمه را متحمل میشوند.با توجه به و جود دستگاه هایی که در بازار موجود و قابل خریداری است این آسیب ها را بسیار کاهش داده اند.ازجمله دستگاه تصفیه هوا،دستگاه بخور ....

دستگاه بخور برای مرطوب سازی هوا بسیار موثر است.مرطوب کننده هوا در انواع سرد و گرم در بازار موجود است.مشاهده انواع دستگاه بخور

 دستگاه تصفیه هوا

وسیله ای که سبب شده تا ذرات و الودگی های هوارا از بین ببرد .تصفیه هوا، تمرکز بر روی جذب یا حذف ذرات آلاینده موجود در محیط است. این ذرات آلاینده شامل موارد زیر هستند: ویروس‌ها و باکتری‌ها ذرات آلاینده pm 2.5 گازها و ذرات شیمیایی گرد و حاک کربن دی اکسید دستگاه‌های تصفیه هوا انواع مختلفی دارند و از روش‌های مختلفی برای پاکسازی هوا استفاده می‌کنند. میزان عملکرد مناسب دستگاه نیز به روش تصفیه و فیلترهای دستگاه تصفیه هوا بستگی دارد. به طور کلی خرید دستگاه تصفیه هواhttps://tavanino.com/search-products/category-air-purifier مناسب، بهترین روش برای پاکسازی هوای خانه است. در واقع استفاده از دستگاه تصفیه هوا در کنار تهویه هوا مناسب، برای تنفس هوای باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه با استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا باکیفیت تا 99% آلاینده‌های موجود در هوا را می‌توان از بین برد. اما از طرف دیگر، انتخاب یک دستگاه تصفیه هوای نامناسب، حتی می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

 

تاثیر دستگاه بخور بر سلامتی هوا

 هوای خشک باعث ایجاد مشکلات زیادی مانند خشکی چشم  و گلودرد می شودوهمچنین سرماخوردگی و آنفلوآنزا در این هوا بیشتر شایع می شود.استفاده از مرطوب کننده هوا در زمستان به شما در جلوگیری از بیماری کمک  می کند .همچنین می تواند پوستتان را زیبا تر و نرم تر کند و رطوبت را به ان بازگرداند.

مرطوب کننده خانگی یک دستگاه عالی است که نفوذ ویروس آنفلوآنزا را محدود می کند. مهمتر از همه بخور ها بهترین وسیله برای کمک به نوزادان و بزرگسالان برای یک خواب راحت هستند و همچنین رطوبت سالم درخانه  و محل کار شما را حفظ می کنند.

با توجه به توضیحات داده شده دستگاه هایی که سلامت محیط را افزایش دهند را توضیح دادیم.لازم است بدانید که این دستگاه ها صرفا جهت پیشگیری از عوارض یک بیماری زمینه ای و یا جلوگیری از امراض مورد استفاده قرار میگیرند.و کالا هایی که برای رفع و یا درمان بیماری های تتفسی مورد استفاده قرار میگیرند مانند دستگاه بای پپ و سی پپ صرفا باید توسط پزکان معالج تجویز شوند.

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و یا خانگی  هم از جمله کالا های تنفسی است که صرفا برای بیماران ساخته شده است و برای افرادد سالم به هیچ عنوان توصیه نمی شودانواع مختلفی از دستگاه اکسیژن ساز وجود دارند که همراه با قیمت میتوانید از اینجا مشاهده نمایید.

 با مرراجعه به قسمت مجله اینترنتی سایت تجهیزات پزشکی توانی نو می توانید اطلاعاتی بسیار کاربردی به دست آورید که برای داشتن یک خرید ایده آل کمک کننده می باشد.

منبع :www.tavanino.com