سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توضیحاتی در باره دستگاه کمک تنفسی سی پپ

هنگام شروع درمان CPAP ، تهیه دستگاهی که برای شما مناسب باشد بسیار مهم است. این مقاله در مواردی که باید هنگام خرید دستگاه CPAP بدانید به شما کمک می کند تا بتوانید CPAP درمانی خود را شروع کنید. ما همچنین در مورد اینکه آیا شما باید از طریق بیمه پرداخت کنید یا دستگاه خود را بصورت آنلاین سفارش دهید ، و اینکه چه لوازم جانبی موجود است ، بحث خواهیم کرد.

 

بعد از اینکه همسرم به دکترم گفت که من مشکل خروپف دارم ، با آپنه انسداد انسداد در خواب (OSA) تشخیص داده شدم. دکتر دستور مطالعه خواب داد ، و نتایج نشان داد که من دچار آپنه خواب انسدادی خفیف هستم. مانند بسیاری از شما ، درمان توصیه شده برای OSA من شروع به استفاده از دستگاه CPAP بود. برای بیشتر افراد ، صحبت با پزشک اولین قدم مهم است. برای تهیه دستگاه CPAP ، ابتدا باید نسخه دستگاه خود را تهیه کنید. در ادامه نسخه ها را شرح خواهیم داد.

 

چگونه می توان نسخه ای برای دستگاه CPAP تهیه کرد؟

قبل از خرید دستگاه CPAP ، باید نسخه ای از یک متخصص پزشکی تهیه کنید که مشخص کند کدام نوع دستگاه را باید تهیه کنید. همچنین مشخص خواهد کرد که چه فشار برای درمان آپنه خواب مورد نیاز است. دریافت نسخه به سادگی مراجعه به مطب پزشک و درخواست یک نسخه ساده نیست. دستگاه CPAP یک وسیله پزشکی تخصصی است و برای شروع باید پزشک بخاطر دانستن اینکه آیا حتی به آپنه خواب مبتلا هستید ، یک مطالعه خواب انجام دهد.

 

یک مطالعه خواب موارد زیر را اندازه گیری می کند:

 

ضربان قلب

نفس کشیدن

سطح اکسیژن خون

چند بار شما در شب تنفس را متوقف می کنید

چند بار شب بیدار میشی

اگر نتایج مطالعه خواب نشان دهد که شما دچار آپنه خواب هستید ، آنها یک دوره درمانی را برای شما تجویز می کنند که ممکن است با دستگاه CPAP انجام شود. پزشک همچنین می تواند درمان BiPAP ، وسایل خوراکی یا تجویز جراحی را برای شما تجویز کند.

 

نحوه انتخاب سازنده دستگاه CPAP

هنگامی که از طریق بیمه دستگاه CPAP دریافت می کنید ، مجبور نیستید سازنده دستگاه CPAP خود را انتخاب کنید و همچنین نمی توانید ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید. درست مانند برخی از شرکتهای اتومبیلرانی از نظر رضایت کلی ، کیفیت ساخت یا ارزش دلار ، رتبه بالاتری دارند ، تولیدکنندگان CPAP نیز همین مسیر را دنبال می کنند.

 

برخی از برترین مارک های دستگاه CPAP امروزه Philips Respironics ، ResMed ، DeVilbiss ، Fisher & Paykel ، Somnetics و Human Design Medical (HDM) هستند. چندین بازیکن اصلی دیگر در این زمینه وجود دارد که می توانید با اطمینان آنها را نیز در نظر بگیرید. در اینجا یک برگه تقلب برای تولیدکنندگان مختلف و آنچه آنها روی میز آورده اند آورده شده است:

 

فیلیپس رسپیرونیکس: این شرکت که قبلا فقط با نام "Respironics" شناخته می شد ، اولین دستگاه CPAP را به بازار عرضه کرد و همچنان به تولید ماشین آلات با کیفیت بالا با تمام زنگ ها و سوت ها ادامه می دهد. با قیمت ، معمولاً کمترین قیمت را ندارند ، اما گران ترین هم نیستند.

https://www.isna.ir/news/99111611990/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%86%DA%86%D9%87-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%D8%AA%D9%86%D9%81%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%86%D9%81%D8%B3%DB%8C-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C