سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید در سفر از توالت فرنگی شخصی استفاده کنیم؟

خرید توالت فرنگی قابل حمل توسط بسیاری از افراد مبتلا به بیماری التهابی روده (IBD) مورد توجه قرار گرفته است که از توانایی خود در رفتن بسیار دور از دستشویی خود ناامید شده اند. این موارد نه تنها برای کمپینگ ، ماهیگیری یا شکار مفید هستند ، بلکه برای مسافرت های طولانی مدت با اتومبیل ، نمایشگاه های ایالتی یا هر مکان دیگری ممکن است امکانات رفاهی در دسترس نباشد یا نجس باشد.مشاهد و خرید توالت فرنگی تاشو سیار و پلاستیکی کیلیک مایید.

ایده مسافرت با توالت فرنگی قابل حمل برای افرادی که مبتلا به بیماری های گوارشی هستند ممکن است مفید باشد. آسان نیست که با این واقعیت روبرو شویم که گاهی اوقات ، حتی در صورت احساس نسبتاً خوب ، نیاز به حمام می تواند کاملاً ناگهانی ایجاد شود. با این حال ، این مسئله از کیفیت زندگی نیز برخوردار است: اگر یک توالت فرنگی قابل حمل به شما کمک کند در سفر شخصی به دیدن دوست یا یکی از اقوام خود بروید یا یک سفر کمپینگ داشته باشید ، ارزش سرمایه گذاری در یک مورد را دارد.

برای این گزینه های بالای توالت قابل حمل ، قابلیت حمل و سهولت استفاده بسیار سنگین است. برخی از واحدها می توانند بسیار گران تمام شوند ، بنابراین با توجه به میزان استفاده از آن ، فاکتور مهمی در انتخاب واحد مناسب است.

1-

Cleanwaste به هرجای دیگر توالت فرنگی قابل حمل / PETT بروید

توالت محیطی قابل حمل Phillips Environment PETT

عکس از Cleanwaste

 

این دیگ هوشمند ، اما نسبتاً گران قیمت ، تا اندازه یک کیف تا می خورد و 7 پوند وزن دارد. این کار به استفاده از کیت توالت Go Anywhere نیاز دارد (همراه آن است). هر کیت همراه با یک کیسه زباله ، کیسه زیپ مقاوم در برابر پنچری ، دستمال توالت و دستمال مرطوب است. کیسه های زباله شامل پودر پو است که "به سرعت زباله ها را به یک ژل پایدار برای حمل و نقل آسان و دفع ایمن تبدیل می کند." این توالت فرنگی قابل حمل توسط برنامه Leave No Trace توصیه می شود.

 

2-

توالت قابل حمل کلمن

توالت فرنگی قابل حمل کلمن

عکس از کلمن

 

این توالت فرنگی دیگری گران قیمت اما کاملاً خودمختار است. یک مخزن نگهدارنده تا 5.3 گالن و یک مخزن آب شیرین 4.8 گالن دارد. برای سهولت حمل و نقل به صورت ایمن قفل می شود. صندلی کشیده ای دارد و با یک دست قابل شستشو است. برخی از بازرسان اشاره می کنند که این واحد نسبت به سطح زمین بسیار کم است و کمی بزرگتر از آن چیزی است که انتظار داشتند.

 

3-

سیستم توالت ایمن ECO

سیستم بهداشتی سازگار با محیط زیست

عکس از Eco-Safe

به نظر می رسد انواع ظروف چینی باشد ، اما وزن این توالت فقط 11.5 پوند است. پس از راه اندازی ، برای 50 استفاده مناسب است. مخزن را می توان به راحتی برای استفاده مجدد تمیز کرد. سازنده بیان می کند که می توان آن را در یک جعبه موشک 20 میلی متری موجود در فروشگاه های ورزشی و ارتش / نیروی دریایی حمل کرد ، که باعث می شود گزینه مناسبی برای فضای مناسب باشد. توالت می تواند تا 330 پوند نیز تحمل کند.

 

4-

اعتماد به نفس Luggable Loo

توالت توالت Luggable Loo

عکس از REI

این یک توالت فرنگی شیمیایی است که شباهت زیادی به یک سطل بزرگ (13 "ارتفاع) با یک صندلی قالب دار در قسمت بالا دارد. مطمئناً یک گزینه بدون حاشیه است ، اما مقرون به صرفه ترین واحد است. دارای ظرفیت 5 گالن و مفید است دسته حمل 

بیشتر بدانید: https://tavanino.com/search-products/category-Toilet