سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین گوشی پزشکی برای پزشکان و پرستاران

این که آیا شما اولین گوشی پزشکی خود را انتخاب می کنید یا ارتقا دارید ، گزینه های زیادی دارید.

استاندارد طلایی در خرید گوشی پزشکیhttps://tavanino.com/search-products/category-Stethoscope برای همه پرستاران ، پزشکان ، پزشکان پیشرفته و دانشجویان پزشکی که Healthline با آنها صحبت کرد ، مارک Littmann است. به دلیل کیفیت بالا در طیف گسترده ای از مدل ها و قیمت ها شناخته شده است. اما مارک های اقتصادی تر دیگری نیز وجود دارد که ممکن است با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

 

در اینجا ما برخی از انتخاب های برتر را که توسط متخصصانی که با آنها صحبت کرده ایم ارزیابی کرده ایم ، وب سایت های پزشکی و بررسی خریدها را مرور خواهیم کرد.

ما پرفروش ترین مدل های گوشی پزشکی را از نظر کیفیت ، دوام ، عملکرد ، ویژگی های خاص و محدوده قیمت بررسی می کنیم. نکات خرید از یک متخصص

توکارچیک پیشنهاد می کند که خریداران جدید گوشی پزشکی در مورد این عوامل فکر کنند:

تعداد دفعات استفاده. او می گوید: "در صورتی که استفاده شما سبک یا کمیاب باشد ، چندین گوشی پزشکی بزرگ با قیمت 50 تا 80 دلار وجود دارد." برای استفاده مکرر یا سنگین ، "یک مدل با کیفیت تر و با دوام تر را در نظر بگیرید."

حساسیت آکوستیک "شما می خواهید یک دیافراگم و زنگ به شما اجازه دهد تا فرکانس ها و ارتعاشات مختلف را بشنوید."

سر و لوله با دوام با کیفیت بالا.

قطعات گوش راحت.

طراحی سبک. "اگر تمام روز از گوشی پزشکی استفاده می کنید این مهم است."

طول لوله. "لوله های کوتاه تر ممکن است آکوستیک بهتری را ارائه دهند ، اما همچنین به معنی خم شدن بیشتر است."

شخصی سازی "همیشه داشتن گزینه های حکاکی ، رنگ لوله های مختلف یا لوازم جانبی گوشی پزشکی برای تشخیص گوشی پزشکی از دیگران بسیار سرگرم کننده است."

نحوه انتخاب

چه به صورت حضوری خرید می کنید و چه به صورت آنلاین ، از قابلیت اطمینان ، ضمانت نامه ها و سیاست بازگشت کالا به خرده فروش مراجعه کنید.

موارد دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد عبارتند از:

استفاده خاص

آیا بیشتر اوقات با نوزادان یا کودکان کار می کنید؟ والدز پیشنهاد می کند که ممکن است شما بخواهید یک گوشی پزشکی با طراحی زیبا داشته باشید که بتواند حواس بیمار را پرت کند.

برخی از لوازم جانبی ، مانند روکش های پزشکی ، با توجه به مراقبت های کودکان طراحی شده اند.

یا آیا برای گوش دادن به صداهای بسیار ضعیف به بهترین آکوستیک ممکن نیاز دارید؟ اگر چنین است ، ممکن است لازم باشد به مدل با قیمت بالاتر نگاه کنید.

 

حدود قیمت گوشی پزشکی

قیمت گوشی های پزشکی از 20 دلار تا بیش از 300 دلار است.

هنگامی که به عنوان دانش آموز یا کارآموز شروع به کار می کنید ، به احتمال زیاد یکی از مدلهای بودجه مناسب است. همچنین جایگزینی آنها آسان تر است.

وقتی زمان ارتقا فرا می رسد ، ایده بهتری از نیازهای خاص خود خواهید داشت.

 

راحتی استفاده از گوشی پزشکی

وزن. شما گوشی پزشکی خود را می پوشید یا حمل می کنید ، بنابراین وزن ممکن است مورد توجه قرار گیرد. لیتمن و سایر مارک ها دارای مدل های سبک وزن هستند.

طول لوله. ممکن است ترجیح دهید لوله طولانی تری داشته باشید تا صورت خود را از بیمارانی که ممکن است مسری باشند دورتر نگه دارد ، اما این می تواند باعث از بین رفتن بیشتر صدا شود.

ویژگی های بیمار محور شما همچنین ممکن است یک گوشی پزشکی با قطعه قفسه سینه بخواهید که لازم نیست آن را برای راحتی بیمار گرم کنید.

تناسب و راحتی گوش. سوزان مک کلسکی ، پرستار منطقه بوستون توصیه می کند به قطعات گوش توجه کنید. شما می خواهید آنها امن و در عین حال راحت باشند. او می گوید: "من یکبار از گوشی پزشکی استفاده کردم و قطعه گوش افتاده بود و من به گوشم آسیب رساندم." "همچنین ، اندازه گوش های هرکدام متفاوت است ، بنابراین اگر با چند اندازه [قطعه گوش] عرضه شوند بسیار عالی است."

تجهیزات جانبی. ممکن است خرید قطعات گوش را جداگانه در نظر بگیرید. به این ترتیب می توانید تناسب خوبی داشته باشید که نویز محیط را مسدود کند.

سهولت نگهداری همچنین توجه داشته باشید که تمیز کردن و ضد عفونی کردن گوشی پزشکی چقدر آسان است. گوشی های پزشکی می توانند باکتری ها را حمل کنند.

بیشتر بدانید: از کجا گوشی پزشکی بخریم و ویژگی های مهم آن چیست؟(https://tavanino.com/Where-to-buy-a-medical-phone-)

مواد با کیفیت در ساخت

در گوشی های پزشکی گران قیمت تر از موادی استفاده می شود که صدا را با کارآیی بیشتری هدایت می کنند.

فولاد ضد زنگ بهترین فرستنده صدا محسوب می شود. سازهای بهتر دارای سرهای فولادی ضخیم تری هستند.

تمام گوشی های پزشکی ذکر شده در این مقاله فاقد لاتکس هستند.

غذای آماده

چه بخواهید اولین گوشی پزشکی خود را خریداری کنید یا ارتقا دهید ، گزینه های زیادی در طراحی ، کیفیت و قیمت وجود دارد.

اگر شما یک پرستار ، پزشک ، متخصص پیشرفته ، EMT ، دانشجو یا درمانگر تنفسی هستید ، به احتمال زیاد گوشی پزشکی خود را بیشتر اوقات همراه خود دارید.

استاندارد Littmann استاندارد طلا است