سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویژگی هایی که دستگاته بخور مناسب دارد

در مرطوب کننده به دنبال چه چیزی بگردید؟

Humidistat: تعداد کمی رطوبت ساز به همراه آن می آید ، درست است ، اما اگر مدلی که از آن برخوردار باشد متناسب با نیاز شما در سایر مناطق اصلی علاقه مانند نوع و اندازه مناسب است ، هوشمندانه است که آن را انتخاب کنید. آنچه که مرطوب کننده هوا را بسیار مهم می کند این است که باعث می شود رطوبت ساز در صورت لزوم روشن و خاموش شود تا سطح رطوبتی را که برای نگهداری در فضای داخلی انتخاب می کنید ، حفظ کند.

نور ماورا بنفش: یک ویژگی معمول نیست اما ویژگی های اضافی به محصول می دهد زیرا هدف آن از بین بردن میکروب های موجود در آب است. مخزن آب به دلیل وجود آن هرگز به عنوان زمینه رشد باکتری ها عمل نخواهد کرد و همچنین میکروارگانیسم های تهدیدکننده سلامتی از طریق مرطوب سازی در هوایی که تنفس می کنید ، آزاد نمی شوند.

فیلتر: برخی از واحدها در عملکرد خود نیز هوا را تمیز کرده و آلاینده ها را به دام می اندازند تا رطوبت خارج شده بهداشتی باشد و کیفیت هوا را به خطر نیندازد.

نشانگر فیلتر: اگر سیستم از فیلتر برخوردار است ، نشانگری که به شما اجازه می دهد تا بدانید چه موقع زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است مفید است. نادیده گرفتن این وظیفه مهم تعمیر و نگهداری یک اشتباه اساسی است که می بینید فیلتر وقتی با ذرات و ناخالصی ها مسدود می شود کارایی خود را از دست می دهد.

خاموش شدن خودکار: اگر تمایل دارید که در صورت لزوم دوباره پر کردن مخزن را فراموش کنید و این خطای را به اندازه کافی تکرار کنید ، در نهایت رطوبت ساز می سوزد و نیاز به تعویض دارد. به همین دلیل مهم است که انتخاب سیستمی همراه با خاموش شدن خودکار انجام شود زیرا در صورت اتمام آب مخزن ، این ویژگی فعال شده و عملکرد واحد را بیشتر متوقف می کند تا آسیب نبیند.

نشانگر سطح آب: این احتمال وجود دارد که ، در یک نقطه یا نقطه دیگر ، از پر کردن مخزن چشم پوشی کنید ، که باعث می شود واحد از کار خارج شود زیرا رطوبت آزاد نمی شود. هدف از این نشانگر این است که بصری به شما اعلام کند مخزن آب در حال رسیدن به نقطه تخلیه است به طوری که در کمترین زمان آن را دوباره پر می کنید.

رایحه درمانی: بسیاری از مردم ترجیح می دهند دستگاه های مرطوب کننده که رایحه درمانی را امکان پذیر می کنند زیرا این داروی جامع برای بدن ، روان و روح مفید است. فقط قطره های روغن اساسی اضافه کنید و سیستم آنها را در کنار بخارهای افزایش دهنده رطوبت در هوا آزاد می کند و در نتیجه فضای آرامش بخشی بیشتری را در داخل خانه ایجاد می کند.

سطح غبار قابل انتخاب: با اکثر سیستم ها می توانید میزان رطوبت را طوری تنظیم کنید که هوای اتاق مقدار مناسب رطوبت در ساعت را دریافت کند. از طریق این کنترل تقویت شده بر روی واحد ، می توانید از عواقب ناشی از رطوبت بالا جلوگیری کرده و از رشد کپک و تولید باکتری در اتاق جلوگیری کنید.

فناوری: بخار یا تبخیر؟ چرا اولتراسونیک نیست ، برای این موضوع؟ به نحوه کار هر نوع نگاه کنید و فناوری را که به بهترین وجه نیازهای شما را برآورده می کند انتخاب کنید.

به چه رطوبت ساز سایز نیاز دارید؟

این مرحله قبل از بررسی ویژگی های یک مدل خاص ارائه می شود. ابتدا باید تعیین کنید که به چه رطوبت ساز سایزی نیاز دارید زیرا این امر بر نوع سیستمی که باید بدست آورید نیز تأثیر می گذارد. بنابراین ، به یاد داشته باشید - هنگام خرید ، ابتدا تصمیم بگیرید که به چه نوعی نیاز دارید ، آن را به درستی اندازه کنید ، و بعد از این مراحل می توانید سرانجام شروع به بررسی توابع و ویژگی ها کنید تا انتخاب مناسب شما را انجام دهد.

مطلب مرتبط: چرا برای بیمار تنفسی، از دستگاه مرطوب‌کننده یا دستگاه بخور استفاده می‌کنند؟آدرس سایت منبع: https://tavanino.com/Use-of-dehumidifier-for-respiratory-patients

آیا از آن برای اتاق یک نفره استفاده خواهید کرد؟

در صورت نیاز به یک اتاق یک نفره یا 2-3 مکان در خانه که از نظر اندازه تقریباً مشابه هستند و در مواردی که نیاز به رطوبت زیاد نیست ، می توانید سیستم کلاسیک تری را انتخاب کنید. حتی مدل هایی وجود دارند که به طور خاص برای استفاده در بعضی از اتاق ها طراحی شده اند ، در هنگام خروج از رطوبت ، سطح صدا ، پوشش منطقه و سایر جنبه ها ، مشخصات خاصی را به نمایش می گذارند و نیازهای فضا را تأمین می کنند. برای سهولت ، در اینجا چند مثال آورده شده است:

رطوبت ساز برای اتاق کودک: مدل های مهد کودک معمولاً مساحت کمتری را پوشش می دهند و میزان رطوبت آنها برای مطابقت با نیازهای این اتاق ها تسطیح می شود. میزان صدای آنها به همان اندازه کم می شود که می توانید آنها را در طول شب بدون آزار کودک روشن نگه دارید. برخی از ویژگی های اضافی معمول برای این دستگاه های رطوبت ساز شامل چراغ های شب که خواب کودک را آرام می کند و همچنین توانایی پخش روغنهای اساسی و قطرات بخار برای اهداف پزشکی است.

رطوبت ساز برای اتاق های بزرگ: خواه در مورد اتاق نشیمن ، اتاق خواب اصلی یا حتی اتاق زیر شیروانی در صورت داشتن رطوبت کم در آن صحبت کنیم ، یک مدل اتاق بزرگ را انتخاب کنید که بتواند فضاهای وسیع تری را پوشش دهد و خروجی مه بیشتری را فراهم کند تا ثبات یابد سطح رطوبت در این شرایط سخت تر.

اگر شما نیاز به استفاده از رطوبت ساز در اتاق خواب یا دفتر ، اتاق هایی دارید که بهترین سیستم شما را با یک سیستم خنک ارائه می دهد ، پس انتخاب بهترین مرطوب کننده های اولتراسونیک ما را بررسی کنید زیرا فناوری این محصولات برای تولید غبار افزایش رطوبت استفاده می کند ، سکوت عملیاتی را تضمین می کند .

 

آیا به مرطوب سازی کل خانه نیاز دارید؟

این سناریوی ویژه تر نیز به سیستم رطوبت سازی ویژه ای نیاز دارد. دو سیستم وجود دارد که می توانید برای افزایش رطوبت در خانه استفاده کنید و اینها شامل:

 

رطوبت سازهای کل خانه: انواع مختلفی در این موارد وجود دارد