سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه CR رطوبت ساز را آزمایش می کند؟

در آزمایشگاه رطوبت ساز Consumer Reports ، ما مدل ها را بر اساس شش معیار ارزیابی می کنیم: خروجی رطوبت ، راحتی ، سر و صدا ، بهره وری انرژی ، دقت رطوبت هوا و خروجی آب سخت.

 

آزمایشات خروجی رطوبت ما در یک محفظه تنظیم شده روی 70 درجه فارنهایت و 30 درصد رطوبت نسبی ، یک استاندارد صنعتی برای آزمایش رطوبت سازها است. تولیدکنندگان معمولاً ادعا می کنند که رطوبت سازهای آنها برای یک اتاق یا اندازه اتاق خاص در نظر گرفته شده است ، بنابراین ما میزان رطوبت یک رطوبت ساز را اندازه گیری می کنیم و میزان رطوبت آن را در محاسبه شده محاسبه می کنیم.

 

ما همچنین اندازه گیری چگونگی استفاده از یک رطوبت ساز را اندازه گیری می کنیم ، به این معنی که تنظیم و کار آن آسان است ، و همچنین تمیز کردن آن آسان است - این مهم است زیرا شما باید روزانه مخزن را خالی کنید و مرتباً مرطوب کننده را تمیز کنید تا از رشد باکتری جلوگیری کنید. صدا را (در دسی بل) اندازه گیری می کنیم که رطوبت ساز هنگام کار با بالاترین سرعت تولید می کند. برخی از آنها بلندتر از سایرین هستند و اگر از یک دستگاه رطوبت ساز در اتاق خواب خود استفاده می کنید ، می خواهید از مدل های پر سر و صدایی که باعث اختلال در خواب شما می شوند ، دور شوید.

آزمایش کنندگان میزان انرژی هر مدل را برای انتشار یک گالن آب به هوا محاسبه می کنند. آزمون دقت humidistat میزان رسیدن هر رطوبت ساز به سطح رطوبت تعیین شده را اندازه گیری می کند.

 

در آخر ، ما هنگام استفاده از آب سخت ، رطوبت رطوبت ساز را آزمایش می کنیم. ما این آزمایش را انجام می دهیم زیرا مواد معدنی محلول در آب سخت می توانند رطوبت ساز را مسدود کرده و باعث کاهش رطوبت شوند. فروشگاه تجهیزات پزشکی توانی ن ارائه دهنده انواع دستگاه بخور سرد و گرم

منبع:www.tavanino.com


دستگاه اکسیژن ساز یا کپسول اکسیژن؟

ریه عضوی حیاتی برای ادامه زندگی است به گونه ای که کوچک ترین اختلالی وقتی در آن رخ میدهد به شدت در زندگی ما تاثیر گذار است. بیماری هایی که باعث افت میزان اکسیژن خون میشوند علتی بر استفاده ی کپسول اکسیژن در گذشته وده اند.در حال حاظر دستگاه های اکسیژن سازoxygen concentrators بیمارستانی را به شکل های بسیار کوچکی در آورده اند که میتوان در منازل از ان ها استفاده نمود.در نتیجه نگرانی ها از نبود و یا اتمام اکسیژن را تا حد بسیار زیادی از بین برده است.برای مشاهده و خرید انواع دستگاه اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی از وارد آدرس https://tavanino.com/search-products/category-oxygen-concentrators

تفاوتی که دستگاه اکسیژن ساز دارد؛ هوا را تصفیه کرده و آن را برای بیمارانی که سطح اکسیژن خون پایینی دارند ، فراهم می کند.

میزان مصرف اکسیژن در هر دو دستگاه متفاوت است:

کپسول اکسیژن، اکسیژن را با یک جریان مداوم انتقال می دهد.

اکسیژن ساز ها ، اکسیژن را به شکل دوزضربانی انتقال می دهد.

مشاهده انواع کپسول اکسیژن:اینجا کلیک کنید

امکاناتی که اکسیژن ساز نسبت به کپسول اکسیژن دارد:

دستگاه های اکسیژن به صورت نامحدود اکسیژن تولید می کنند و دیگر نگرانی بابت تمام شدن اکسیژن وجود ندارد.

در کپسول های اکسیژن امکان نشتی وجود دارد و هوای اشباع شده خطر آتش سوزی را افزایش می دهد.نوعی اکسیژن ساز وجود دارد که با توجه به ضربان فقط در زمان مورد نیاز اکسیژن تولید می کند و این عامل خطر نشت و آتش سوزی را به شکل چشم گیری کاهش می دهد.

کپسول های اکسیژن بسیار سنگین هستند اما دستگاه اکسیژن به گونه ای طراحی  شده اند که به راحتی قابل حمل و جابه جایی هستند.

هزینه دستگاه اکسیژن ساز نسبت به کپسول های اکسیژن بسیار گران است اما موسسه خدمات پرستاری و پزشکی شیراز درمان با اجاره دستگاه های اکسیژن از هزینه اضافی برای خرید این دستگاه ها جلوگیری میکند.

 برای خرید انواع دستگاه های کمک تنفسی میتوانید با مراجعه به سایت های معتبر میتوانید آن ها را خریداری نماییدو در خبر گذاری باشگاه خبرنگاران جوان نیز مطلبی مفید قرار دارد که مطالعه ان را توصیه میکنیم: https://www.yjc.ir/00Vy3t


در فصل زمستان، آلودگی های بیشتر هوا را چیکار کنیم؟

دستگاه اکسیژن ساز -04

متاسفانه با شروع سرما آبودگی ها ناگهان افزایش چشم گیری پیدا میکنند.که لاجرم افرادی که دارای بیماری های تنفسی هستند و یا مشکلات قلبی دارند بیشترین صدمه را متحمل میشوند.با توجه به و جود دستگاه هایی که در بازار موجود و قابل خریداری است این آسیب ها را بسیار کاهش داده اند.ازجمله دستگاه تصفیه هوا،دستگاه بخور ....

دستگاه بخور برای مرطوب سازی هوا بسیار موثر است.مرطوب کننده هوا در انواع سرد و گرم در بازار موجود است.مشاهده انواع دستگاه بخور

 دستگاه تصفیه هوا

وسیله ای که سبب شده تا ذرات و الودگی های هوارا از بین ببرد .تصفیه هوا، تمرکز بر روی جذب یا حذف ذرات آلاینده موجود در محیط است. این ذرات آلاینده شامل موارد زیر هستند: ویروس‌ها و باکتری‌ها ذرات آلاینده pm 2.5 گازها و ذرات شیمیایی گرد و حاک کربن دی اکسید دستگاه‌های تصفیه هوا انواع مختلفی دارند و از روش‌های مختلفی برای پاکسازی هوا استفاده می‌کنند. میزان عملکرد مناسب دستگاه نیز به روش تصفیه و فیلترهای دستگاه تصفیه هوا بستگی دارد. به طور کلی خرید دستگاه تصفیه هواhttps://tavanino.com/search-products/category-air-purifier مناسب، بهترین روش برای پاکسازی هوای خانه است. در واقع استفاده از دستگاه تصفیه هوا در کنار تهویه هوا مناسب، برای تنفس هوای باکیفیت اهمیت بسیار زیادی دارد. چراکه با استفاده از یک دستگاه تصفیه هوا باکیفیت تا 99% آلاینده‌های موجود در هوا را می‌توان از بین برد. اما از طرف دیگر، انتخاب یک دستگاه تصفیه هوای نامناسب، حتی می‌تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

 

تاثیر دستگاه بخور بر سلامتی هوا

 هوای خشک باعث ایجاد مشکلات زیادی مانند خشکی چشم  و گلودرد می شودوهمچنین سرماخوردگی و آنفلوآنزا در این هوا بیشتر شایع می شود.استفاده از مرطوب کننده هوا در زمستان به شما در جلوگیری از بیماری کمک  می کند .همچنین می تواند پوستتان را زیبا تر و نرم تر کند و رطوبت را به ان بازگرداند.

مرطوب کننده خانگی یک دستگاه عالی است که نفوذ ویروس آنفلوآنزا را محدود می کند. مهمتر از همه بخور ها بهترین وسیله برای کمک به نوزادان و بزرگسالان برای یک خواب راحت هستند و همچنین رطوبت سالم درخانه  و محل کار شما را حفظ می کنند.

با توجه به توضیحات داده شده دستگاه هایی که سلامت محیط را افزایش دهند را توضیح دادیم.لازم است بدانید که این دستگاه ها صرفا جهت پیشگیری از عوارض یک بیماری زمینه ای و یا جلوگیری از امراض مورد استفاده قرار میگیرند.و کالا هایی که برای رفع و یا درمان بیماری های تتفسی مورد استفاده قرار میگیرند مانند دستگاه بای پپ و سی پپ صرفا باید توسط پزکان معالج تجویز شوند.

دستگاه اکسیژن ساز بیمارستانی و یا خانگی  هم از جمله کالا های تنفسی است که صرفا برای بیماران ساخته شده است و برای افرادد سالم به هیچ عنوان توصیه نمی شودانواع مختلفی از دستگاه اکسیژن ساز وجود دارند که همراه با قیمت میتوانید از اینجا مشاهده نمایید.

 با مرراجعه به قسمت مجله اینترنتی سایت تجهیزات پزشکی توانی نو می توانید اطلاعاتی بسیار کاربردی به دست آورید که برای داشتن یک خرید ایده آل کمک کننده می باشد.

منبع :www.tavanino.com


تب سنج دیجیتال و بخور چه کاربرد دارد؟

تب سنج دیجتال

تب سنج دیجیتالیhttps://tavanino.com/search-products/category-digital-thermometers چند سالی است که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه از زمان شیوع کرونا ویروس بیشتر از پیش مورد استقبال افراد عادی قرار گرفت به گونه ای که شرکت ها و حتی منازل برای کنترل دقیق تری که بر این بیماری منحوس پیدا کنند اقدام به خرید دماسنج دیجیتالی کردند.تبسنج ها در انواع مختلف شامل تب سنج های پیشانی و یا مادون قرمز ،تب سنج دیجیتالی گوشی و... مورد استفاده قرار میگیرند.

 دستگاه بخور یا رطوبت ساز هوا

دستگاه مرطوب کننده هوا یا دستگاه بخور وسیله ذای بسیار کاربردی به ویژه در فصل سرما است. این دستگاه کاربردی برای شاداب پوست و تسهیل تنفس مورد استفاده قرار میگیرد.متاسفانه برخی گمانه زنی ها بیان میکند استفاده از دستگاه بخور باعث افزایش آلوگی به ویروس گشته و عمر آن را افزایش میدهد.

در خبری که به تازگش در خبرگزاری شفقنا منتشر شده https://eco.shafaqna.com/FA/254375/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%D8%A8-%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7/

امروزه در درمان بیماری مزمن انسدادی ریه از داروهای مختلفی استفاده می­شود. این داروها نه‌تنها هزینه­‌هایی به بیمار تحمیل می­کند، بلکه عوارض جانبی زیادی نیز به‌همراه دارد. هدف این مطالعه، تعیین تاثیر بخور آویشن بر ویزینگ و تعداد تنفس مبتلایان به تشدید حاد بیماری مزمن انسدادی ریه بود.
مواد و روش‌ها: این پژوهش یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌ کنترل‌شده یک‌سوکور است که در بین 60 نفر از مبتلایان به بیماری مزمن انسدادی ریه در وضعیت تشدید حاد بخش اورژانس بیمارستان 22بهمن گناباد در سال 1395 اجرا شد که با روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب شدند و سپس به‌طور تصادفی با روش بلوک‌های جایگشتی (بلوک‌های چهارتایی) به دو گروه مداخله و کنترل تقسیم شدند. گروه مداخله، بخور آویشن 1% به‌مقدار ml5 و به‌مدت‌ 15دقیقه با ماسک مخصوص بخوردرمانی دریافت کرد و گروه کنترل، بخور آب مقطر به‌ همان مقدار و زمان و مراقبت‌های معمول را دریافت نمود. یک دقیقه قبل و پس از مداخله، تعداد تنفس و ویزینگ بیماران دو گروه در مدت یک‌دقیقه ثبت شد. تحلیل داده‌ها با نرم‌افزار SPSS 22 و توسط آزمون‌های مجذور کای، T مستقل و T زوجی انجام شد.
یافته­‌ها: در گروه مداخله پس از بخور، میانگین تعداد تنفس نسبت به قبل از مداخله کاهش معنی‌دار یافت (001/0=p). کاهش شدت ویزینگ نیز در گروه مداخله معنی‌دار بود (001/0=p).
نتیجه‌گیری: بخور آویشن در کاهش تعداد ویزینگ و تنفس مبتلایان به بیماری مزمن انسدادی ریه در وضعیت تشدید حاد تاثیر دارد.

ما در پی ارائه بهترین راه کار ها برای شما در باره استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی هستیم.


تاثیر دمنوش های گیاهی و دمنوش ها در فشار خون چگونه است؟

دمنوشش های گیاهی و فشار خون

فشار خون با گذر زمان و افزایش سن به طور معمول یکی از دغدغه هایی میشود که اغلب افراد برای داشتن تنی سالم و بالا بردن سطح سلامتی خود و خانواده به ان فکر میکنند. اولین اقدامی که برای این دغدغه انجام میشه تهیه و خرید یک دستگاه فشار سنج است.توجه شمارا به بخشی از مقاله ایکه در توانی نو منتشر شده جلب میکنیم:

گیاهان دارویی چگونه باعث کاهش فشار خون می‌شوند؟

کنترل فشار خون امری حیاتی است که به صورت روزمره از طریق دستگاه فشارسنج  میزان دقیقی از فشار را می سنجیم. گیاهان بسیاری وجود دارند که می‌توانند فشار خون بالا را کاهش دهند. اگر فشار سیستولیک و دیاستولیک قلب، 140 روی 90 و بیشتر از آن باشد، اصطلاحا گفته می‌شود که فشار خون بالا است. برای کاهش هایپرتنشن یا همان فشار خون بالا می‌توان از داروهای شیمیایی و گیاهی استفاده کرد. داروهای شیمیایی رگ‌های خونی را شل کرده و مایعات اضافه بدن را هم حذف می‌کنند تا فشار خون را کاهش دهند. اما به دلیل اینکه داروهای شیمیایی معمولا عوارضی هم برای بدن دارند و درمان قطعی هم نمی‌کنند، استفاده از داروهای گیاهی طرفداران بیشتری دارد.

برای قیمت و خرید دستگاه فشار خون و فشار سنج دیجتالی اینجاhttps://tavanino.com/search-products/category-blood-pressure-monitors لیست قیمت دستگاه فشار خون را به روز مشاهده نمایید.

محققین آمریکایی به بررسی میزان گسترده‌ای از گیاهان دارویی پرداخته‌اند که به عنوان کاهنده فشار خون مورد استفاده قرار می‌گیرند و شامل عصاره دانه رازیانه، بابونه آویشن و اسطوخودوس بوده‌اند. این تحقیقات نشان داده است که تمام این گیاهان مشخصه فعالی دارند که توضیح می‌دهد چگونه می‌توانند به کاهش فشار خون کمک کنند. با این مشخصه گیاهان می‌توانند کانال پتاسیم را فعال کنند که در عضلات صاف عروقی بدن وجود دارد. زمانی که این عضلات منقبض می‌شوند، فشار خون بالا می‌رود و در هنگام آرام شدن این عضلات هم فشار خون پایین است. وقتی گیاهان کانال پتاسیم را فعال می‌کنند باعث آرام شدن عضلات صاف عروقی می‌شوند.

عرقیات گیاهی برای کاهش فشار خون

گیاهان زیادی وجود دارند که عرقیات آن‌ها در کاهش فشار خون نقش مهمی ایفا می‌کند. از میان این گیاهان به چند مورد از مهمترین و معروف‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

عرق زالزالک 

زالزالک دارای آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی است که فلاونوئید نامیده می‌شوند. این آنتی‌اکسیدان‌ها برای قلب تاثیر مثبتی دارند. زالزالک یک گیاه ادرارآور هم است.  زالزالک باعث انقباض عضله قلب و گشاد شدن عروق کرونر می‌شود. مطالعه‌ای که در سال 2010 انجام شد، نشان می‌دهد که عرق گیاه زالزالک انقباضات قلب آسیب دیده را افزایش می‌دهد و مشکل اختلال در خونرسانی را حل می‌کند و بافت آسیب دیده را بهبود می‌بخشد.

عرق زیرفون

زیرفون نام یک گیاه است که گل و پوست آن در طب سنتی اروپا و آسیا برای درمان های گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. گیاه زیرفون هم یک کاهنده فشار خون است که برای فشار خونی متوسط (نه شدید) به بالا موثر است.

عرق بومادران

بومادران گونه‌های زیادی دارد و تاکنون 89 آن شناخته شده است. گیاه بومادران هم با اتساع عروق خونی باعث کاهش فشار خون می‌شود. این گیاه هم فلاونوئید و لاکتان وجود دارد. اما مصرف این گیاه برای افراد باردار و اشخاص حساس به خانواده گل مینا توصیه نمی‌شود.

عرق کرفس

کرفس گیاهی است که در طب سنتی همواره مورد استفاده قرار گرفته است. این گیاه برای مزه‌دار کردن انواع غذاها هم استفاده می‌شود. ثابت شده است که کرفس هم نقش درمانی و موثری در کاهش فشار خون دارد.

برای مطالع ادامه مقاله به ادرس اینترنتی زیر وارد شوید:

https://tavanino.com/hypertension-treatment-with-herbal-teas